Csiszolni kell, majd pasztázni, lakkozni, gőzőlni, de melyiket válasszam?
Mindegyik megoldás tökéletes, viszont mindegyiknek van előnye, hátránya. A pásztázás a legolcsóbb eljárás, barkácsáruházakban lehet kapni pasztákat mindenki magának meg tudja csinálni, amennyiben nem kell csiszolni.
Ez a legaljább technológia, amely forró lakk gőzt épít vissza az előre lecsiszolt polikarbonátra. Vigyázat a lakk mérgező védőfelszerelés használata kötelező! Mennyire tartós? Bármelyik is a kiszemelt megoldás kötelezően ajánlott a fóliázás, mivel a közlekedésben keletkezett kvarchomok csiszolását csak a fólia képes megvédeni.
Pár gondolatban
Gyárilag is lakkozzák a fényszórókat, viszont a közlekedésben az előzési manőver megkezdésénél az előző járműhöz közeledve az autónk fényszórója kvarchomok felhőbe kerül. Több éves természetes csiszolódás után meg kell ismételni a lakkozást vagy a pasztázást. Viszont utána ajánlott a fóliázás, mivel a lámpabúrapolírozás fóliázás nélkül gyártótól és közlekedéstől függően 1-4 év utána megint ismételni kell a csiszolást, majd az UV védelmet!
Több mint 25 éves szakmai múlt és referencia.
Telefonhívás után akár azonnal vagy maximum egy hét alatt mindenki, aki lehetőséget és bizalmat biztosít a lámpabúrája fel lesz újítva. Egy javítás maximum 2 órás munka. Minden fényszóró polírozásra örök garancia jár.
Fényszóró polírozás után mielőbb kötelezően ajánlott egy fóliás műhelybe elvinni az autót, és zsugorfóliát kérni!
Vállalkozásunk fóliázó partnere a Nortek Kft Elérhetőség: +36702495850